Pare Noel visita Benifaió


Els xiquets i les xiquetes de Benifaió estan d’enhorabona.

Pare Noel estarà el proper diumenge 19 de desembre a la Plaça de l’Ajuntament de Benifaió a les 12 de migdia.

Pare Noel, procedent de Laponia (Finlandia) passarà unes hores entre els més menuts gràcies a les gestions que el seu dia va fer el Motoclub Tramusser de Benifaió per a que puguera estar entre nosaltres dies abans que comence a repartir alegria i il.lusió per tot el Món.

L’ajuntament de Benifaió i l’empresa Roquette han col.laborat en aquest esdeveniment.

Us esperem a tots i totes a la Plaça per rebre com es mereix a Pare Noel.

Càmera en directe de Pare Noel a la seua casa a Finlandia.

10 Respostes to “Pare Noel visita Benifaió”

  1. Hola Pare Noel em diuen Paloma MOLTS BESOS PERA TU DE LA TEUA AMIGA PALOMA

  2. HOLA PARE NOEL SOC PALOMA MOLTS BESOS PER A TU I PER A LA TEUA DONA MAMA NOELA

  3. Carme Mari Says:

    Papa Noel,espere voret en la parcela, molts besets.ADEU.

  4. Papa Noel,vine a la meua classe de 3b a posar caramels en el calçeti gegant de la porta.Besets i ADEU
    .

  5. HOLA Papa Noel espere que hages llegit la meua carta, estic molt contenta, pots vindre a la meua clase de 3r B, a la porta hi ha un calçetí i pots deixar caramels. Et vaig a dir el nom dels meus companys:Nuria,Marta,Sergi,Sara,Paloma,Jose Enrique,Josep,Alex,Natalia,Barbara,Juan Carlos,Eva,Nerea,Aaron, Carme i Zakarias i el mestre Jose Vicente .MOLS BESETS ADEU.:)

  6. 😦 🙂 viva els regals :)!

    • Gràcies Carme per les paraules que em dediques. Espere poder passar per la classe i veure el calcetí gegant de la porta i de segur que algun caramel trobareu.
      BESET PER A TOTA LA CLASSE.
      PARE NOEL

  7. sara llacer Says:

    Hola pare noel, com va? Espere que bé . La meua germana Lucia em diu :Jo vullc moltes coses teta i jo li conteste:Ja ho sé però no sabem si el pare noel ha llegit la carta.

  8. sara llacer Says:

    Hola pare noel soc sara.Este any vuic moltes coses i entre elles anton zampon…bueno ja te dit el que volia.Espere voret esta nit adeu!!!! fins despres!

Deixa un comentari

